.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت 3ميلياردريال وام مسكن به جانبازان مازندران

سه ميليارد و 60 ميليون ريال، وام مسكن طي سال گذشته به جانبازان فاقد مسكن در اين استان پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز ،محمد علي موسي نژاد، معاون عمران و مسكن سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با بيان اين مطلب گفت: اين وام به 106 نفر از جانبازان فاقد مسكن از طريق بانك هاي عامل مازندران با سود چهار درصد پرداخت شد و علاوه بر آن 554 نفر از جانبازان واجد شرايط و نيازمند، چهار ميليارد و 167 ميليون ريال وام بلا عوض سال گذشته از طريق اعتبارات استاني اين بنياد پرداخت شد.

وي در خصوص وام تبصره شش اظهار داشت: به چهار هزار و 10 نفر از جانبازان مازندران در سال گذشته وام تبصره شش تخصيص يافت كه از اين تعداد سه هزار و 250 نفر براي گرفتن وام به بانك هاي عامل، معرفي شدند.

موسي نژاد افزود: وام تبصره شش براي شهرهاي ساري، قائمشهر، بابل و آمل به هر جانباز 120 ميليون ريال و براي ساير شهرها و روستاها 100 ميليون ريال، تسهيلات ارائه مي شود.

معاون عمران و مسكن سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگان مازندران خاطرنشان كرد: مبلغ هشت ميليارد ريال كمك بلاعوض از سوي اين بنياد به جمعي از خانواده هاي معظم شهدا پرداخت شد.

موسي نژاد در پايان از تخصيص هشت ميليارد ريال اعتبار براي بازسازي و مرمت 40 گلزار شهداء در مازنردان در سال گذشته خبرداد و گفت: در زمان حاضر مرمت و بازسازي مزار شهداي دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي در حال انجام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.